Loading
點我,找文章
經濟時事 川普大叔英文教室

《對中美貿易問題發聲》受到貿易戰衝擊的愛國農民將會從即將收到的關稅中獲得巨額的補償!(2019年9月6日)

川普推特原文

“China is eating the Tariffs.” Billions pouring into USA. Targeted Patriot Farmers getting massive Dollars from the incoming Tariffs! Good Jobs Numbers, No Inflation(Fed). China having worst year in decades. Talks happening, good for all!

參考翻譯

中國正在消化關稅,數十億美元正在湧入美國。受到貿易戰衝擊的愛國農民將會從即將收到的關稅中獲得巨額的補償!良好的就業數字,沒有通貨膨脹(聯準會)。中國正經歷數十年來最糟的一年,會談正在進行,對所有人都好!

字彙

延伸閱讀