Loading
點我,找文章
經濟時事 川普大叔英文教室

《對美國利率下指導棋》我們已經向中國與習主席提供任何必要的幫助。我們的專家是非常厲害的(2020年1月28日)

川普推特原文

We are in very close communication with China concerning the virus. Very few cases reported in USA, but strongly on watch. We have offered China and President Xi any help that is necessary. Our experts are extraordinary!

參考翻譯

我們與中國關於病毒保持非常密切的聯繫,在美國報導出來的病例非常少,不過強烈的關注中。我們已經向中國與習主席提供任何必要的幫助。我們的專家是非常厲害的!

字彙

延伸閱讀