Loading
點我,找文章
經濟時事 川普大叔英文教室

《歐美貿易問題》美國贏得世界貿易組織對歐盟的75億美元裁定,這是一個不錯的勝利!(2019年10月3日)

川普推特原文

The U.S. won a $7.5 Billion award from the World Trade Organization against the European Union, who has for many years treated the USA very badly on Trade due to Tariffs, Trade Barriers, and more. This case going on for years, a nice victory!

參考翻譯

美國贏得世界貿易組織對歐盟的75億美元裁定,美國多年來因為關稅與貿易壁壘被歐盟非常惡劣的對待,這樣的情形持續多年,這是一個不錯的勝利!

字彙

延伸閱讀